Dienstencheques

Krijg een bijster goed inzicht in uw dienstenchequebedrijf

Als eigenaar van een huishoudhulpbedrijf of als leidinggevende is het een hele taak om het overzicht te bewaren over de prestaties en de planning van al uw huishoudhulpen. Dankzij ons dashboard krijgt u inzicht in uw kosten, gepresteerde uren, gerealiseerde marges, afwezigheden…

Meer vragen? Afspraak.
Boek een demo

Tevreden klanten

Toon meer

Tijdbesparend

Gedaan met diverse logins. Eén dashboard met enkel relevante cijfers.

Inzichtelijk

Met een visueel dashboard focust u zich onmiddellijk op de kerncijfers.

Geautomatiseerd

Altijd zeker van de juiste cijfers. Op ieder moment. Op iedere plaats.

Stelt u zichzelf deze vragen?

  • Hoeveel huishoudhulpen starten op, en waar?
  • Wat is de gemiddelde tewerkstelling van iedere huishoudhulp?
  • Welke marges realiseert mijn bedrijf per huishoudhulp, kantoor, regio…?
  • Hoe kan ik efficiënter plannen en sneller reageren op gaten in mijn planning?
Meer vragen? Afspraak.

Slim beheer met de juiste cijfers en data

Wilt u in een oogopslag zicht krijgen op de gang van zaken in uw dienstenchequebedrijf? Bijster zorgt voor een uitgebreide analyse van uw bedrijfsdata. Die giet onze oplossing in leesbare rapporten. Met een druk op de knop heeft u als leidinggevende inzicht in de tewerkstellingsgraad, kosten en marges per kantoor, trends in ziekteverzuim … Zo maakt u elke dag weer onderbouwde beslissingen.

Uw rapporteringsnoden: daar heeft Bijster oren naar. We luisteren naar wat leeft in uw dienstenchequebedrijf en zorgen voor een duurzame rapporteringsoplossing op uw maat die wérkt. U rekent niet alleen op onze sectorkennis, maar ook op onze ruime kennis en ervaring die we opdeden als projectmanager, CFO en finance manager bij diverse bedrijven. Met Bijster hebt u dus een strategische partner aan uw zijde.

Onze werkwijze

IN 4 STAPPEN NAAR MEER INZICHT